SPAR Hirtshals
Spar Hirtshals
Kundeservice
SPAR Hirtshals

Handelsbetingelser

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål om, hvordan du handler på hjemmesiden. Finder du ikke svaret herunder, er du velkommen til at kontakte os via kontaktoplysningerne nedenfor.

Ved din bestilling af varer accepterer du nedenstående aftalevilkår. Du kan altid finde de gældende betingelser på denne side. Derudover refereres til dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Bemærk at der er følgende betingelser for at bruge hjemmesiden:
• Du skal være minimum 18 år for at købe tobaksvarer eller alkohol over 16,5%
• Du skal være minimum 16 år for at købe alkohol over 1,2%
• Du skal være minimum 15 år for at købe håndkøbsmedicin, der ikke er smertestillende (det vil sige den medicin, som er angivet som "forkølelse", "maveonde" eller "halsbrand")
• Du skal være minimum 18 år for at købe håndkøbsmedicin, der er smertestillende (det vil sige den medicin, som er angivet som "smertestillende")


Info om allergener
Kontakt butikken for nærmere information omkring produkter og allergener.

Ordrebekræftelse
Din bestilling er gennemført, når din betaling er godkendt, og din skærm viser en kvittering. Du er herefter bundet af din ordre (se dog nedenfor under "fortrydelsesret"). Du vil efterfølgende modtage en ordrebekræftelse.
Der er indgået en bindende købsaftale med butikken, når du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail.
Indtil ordrebekræftelsen foreligger, har butikken mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, udsolgte varer og udskudt leveringstid hos grossister og leverandører og lignende situationer.
Butikken kan ikke annullere din ordre, når du har modtaget en ordrebekræftelse.
Bemærk, at butikken opbevarer ordrebekræftelsen, efter den er fremsendt til dig – læs nærmere herom under Privatlivspolitik.

Ændring/annullering af ordre
Før ordrebekræftelse:
Har du ikke modtaget en bindende ordrebekræftelse fra butikken, og er din ordre endnu ikke effektueret af den pågældende butik, kan du annullere din ordre ved at fremsende en e-mail med mærket "Afbestilling" til butikkens mailadresse med angivelse af bestillingstidspunkt samt ordrenummer.

Efter ordrebekræftelse:
Du har mulighed for at ændre eller annullere din ordre frem til 6 dage før afhentningsdagen. Det gør du ved at sende en mail mærket ”Afbestilling” til butikkens mailadresse. I mailen skal du oplyse tidspunktet for bestilling samt ordrenummeret.

Hvis du annullerer eller ændrer din ordre senere end 6 dage før afhentningsdagen vil Spar opkræve dig det fulde beløb, da vareindkøb og disponering er igangsat.

Betaling
På hjemmesiden kan der betales med følgende nordisk udstedte betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, VISA, Eurocard/MasterCard og Visa Electron. Der betales pt. intet kortgebyr på hjemmesiden. Pengene bliver reserveret på din konto ifm. ordren. Vi trækker dog først pengene på din konto på leveringsdagen. I tilfælde hvor transaktionen fejler, og vi ikke kan hæve pengene fra din konto, vil du i stedet blive opkrævet betaling ved afhentning/levering. Din ordre vil stadig blive produceret til den aftalte afhentningsdato.

Udsolgt - “Erstatningsvarer”
Såfremt en vare mod forventning er udsolgt, når vi skal pakke din bestilling, vil vi efter bedste evne erstatte den udsolgte vare med en tilsvarende vare såfremt du har givet tilsagn hertil ved bestilling. Alternativt slettes varen fra ordren. Vi gør naturligvis alt, hvad vi kan, for at undgå udsolgt-situationer.

Afhentningstidpunkt
Din bestilling kan afhentes i delikatesse-afdelingen, eller ved pakkeudlevering i den valgte Spar-butik. Tidspunktet for afhentning vil fremgå af din ordrebekræftelse. Hvis ikke bestillingen er afhentet senest kl. 18.00 på afhentningsdagen – og der ikke er indgået særskilt aftale om senere afhentning - vil varerne blive kasseret, og du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Depositum og returnering af termo-/varmekasser
Hvis din bestilling er pakket i termo-/varmekasser, vil Spar opkræve et depositum på 100 kr. pr. termokasse. Dette beløb vil blive opkrævet ved afhentning. Depositummet vil blive tilbagebetalt ved returnering af kasserne.

Kasserne skal være returneret til delikatesse-/slagterafdelingen i samme Spar-butik senest tre dage efter afhentningen. Ved returneringen skal kasserne være rengjorte og intakte.

Support (Kontaktinfo)
Du kan kontakte/rette henvendelse til os på følgende:

Dagrofa aps
CVR-nr. 38714295
Kærup Industrivej 12
4100 Ringsted
E-mailadresse: kundeservice@spar.dk
Telefonnummer: 70206811

Da vi gerne vil sikre, at du som bruger får den optimale oplevelse, beder vi dig venligst rette henvendelse på kundeservice@spar.dk såfremt du måtte opleve problemer med hjemmesiden, eller har kommentarer hertil.

Priser
Varerne sælges til gældende normalpriser. Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter. Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, samt moms- og afgiftsændringer.

Fortrydelsesret
Der ydes fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven som følger:
• For levnedsmidler og varer til husholdningen er der INGEN fortrydelsesret
• For alle andre varer end levnedsmidler og varer til husholdningen, er der 14 dages fortrydelsesret
• Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du får varerne i fysisk besiddelse
I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis (dvs. separate leveringer), udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du får den sidste vare i fysisk besiddelse. I tilfælde af en vare, der består af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du får det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele butikken (se kontaktoplysninger nedenfor) din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev, fax eller e-mail).

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Åbningstider (Butikken)

Alle ugens dage kl. 06.30 - 22.00

Kontakt os

Margrethevej 12 9850 Hirtshals

Tlf: +45 98 94 16 35 E-mail: 0524272@spar.dk CVR-nummer: 37441325

Betalingsformer

Se kontrolrapport SPAR Hirtshals
Se kontrolrapport SPAR Hirtshals