Spørgsmål og svar
Nedenunder vil vi samle vores kunders hyppigst stillede spørgsmål og svar
Start med at vælge om du vil afhente varerne eller leveringsdag og klokkeslæt. Og så går du ellers bare i gang med at vælge de dagligvarer, du ønsker, og trykker køb. Når du er færdig, trykker du på indkøbskurven oppe til højre og herefter ”Gå til kurv”. Læs og acceptere handelsbetingelserne og tryk på ”Gå til betaling”. Når du har tastet dine kortoplysninger ind, og trykket betal, er ordren gennemført. Du kan med fordel tjekke, at alt er som det skal være på den fremsendte ordrebekræftelse du modtager på e-mail.
Har du købt varer til levering fra butikken kan du vælge "Levering m/ butiksvarer". Vælg derefter samme dato og tidspunkt som dine dagligvarer. På den måde skal du ikke betale for leveringsgebyr to gange. Skal du kun have leveret fra Delikatessen skal du vælge "Levering".
Du kan alternativt selv hente dine delikatessevarer ved at vælge "Afhentning i butik".
Det kan skyldes vi ikke kan nå at forberede det hele, eller at butikken har lukket den dag.
Du velkommen til at give os et kald og tage en snak med Delikatessen. Så skal vi nok prøve at finde en løsning.
Telefon: 62 21 30 09
Som udgangspunkt er delikatessen ikke bemandet om søndagen, vi kan dog være fleksible. Giv os et kald, så prøver vi at finde en løsning. 62 21 30 09
Giv os et kald, så prøver vi at finde ud af om det er noget vi kan klare.
Telefon: 62 21 30 09
Ring til os, vi kan i nogle tilfælde godt nå at lave maden selvom tidsfristet er gået.
Telefon: 62 21 30 09
Vi prøver så vidt som muligt at være fleksible med vores minimumsantal. Desværre kan vi ikke lave mindre end angivet på de forskellige produkter.